КОНФЕРЕНЦИИ И БИЗНЕС СРЕЩИ

Хотелът работи целогодишно и осигурява отлични условия за организиране на мероприятия от различен характер: конференции, семинари, работни срещи, бизнес форуми, презентации, изложби, фирмени обучения и тържетсва.

 

 

Хотел Адмирал разполага с бизнес център и две модерно оборудвани мултифункционални конферентни зали. Екипът предлага цялостни решения за организиране на събития, съобразно потребностите на клиента – техническо оборудване, кетъринг, трансфери, развлекателни програми, атрактивни решения за украса и декорации.


Семинарна зала

Семинарната зала е с  максимален капацитет  80 места / при конфигурация театър/ и площ 100 кв.м. Подходяща за семинари, пресконференци и  работни срещи.

виж повече... затвори
Семинарна зала

Семинарната зала е с  максимален капацитет  80 места / при конфигурация театър/ и площ 100 кв.м. Подходяща за семинари, пресконференци и  работни срещи.

Многофункционална зала

Многофункционалната зала е с максимален капацитет 550 места и площ 520 кв.м.

 

Подходяща за конференции, презентации, коктейли и гала вечери.

виж повече... затвори
Многофункционална зала

Многофункционалната зала е с максимален капацитет 550 места и площ 520 кв.м.

 

Подходяща за конференции, презентации, коктейли и гала вечери.

резервации